Banner 5

НАШІ ПРИНЦИПИ

"Обставини мінливі, принципи ніколи"
О. де Бальзак

Наша команда - колектив однодумців, що не зупиняються в творчому, духовному і професійному зростанні і переконаних в тому, що кожна дитина унікальна..

Наші принципи роботи:

  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ - ми завжди враховуємо усі Ваші побажання та зауваження.
  • КРЕАТИВНІСТЬ - ми категорично відмовляємося від шаблонного підходу, генеруємо ідеї і практикуємо тільки індивідуальні рішення.
  • АКУРАТНІСТЬ - ми приділяємо належну увагу дрібницям.
  • ЕНТУЗІАЗМ-  ми любимо те, що робимо.
  • НЕВТОМНІСТЬ - ми підходимо до роботи натхненно і скрупульозно, творчо і відповідально.

 

Основним принципом навчання в нашій Академії є комплексність, а це ключ до успішного розвитку усебічної і гармонійної особистості.
Принципи навчання:

  • Принцип розвиваючого навчання

Для того, щод навчання було для дітей захоплюючою, натхненною працею, потрібно пробудити у дітей і постійно підтримувати бажання вчитися, бажання дізнаватися нове. Секрет виникнення інтересу до учбової діяльності полягає в особистих успіхах дитини, в її відчутті зростання своїх можливостей.

  • Принцип взяття до уваги вікових особливостей та індивідуального підходу до дітей в навчанні

Діти відрізняються один від одного у всьому, у швидкості мислення, поведінці та інше. Індивідуальні відмінності у дітей пояснюються різними природними особливостями. Індивідуальний підхід використовується в цілях створення умов для усебічного розвитку кожної дитини і запобігання впливу на її розвиток неприємних обставин.

  • Принцип систематичності, послідовності і поступовості

Це означає: слідувати в навчанні від легкого до важчого, від вже відомого дітям до нового, невідомого, від простого до складного, від близького до далекого.

  • Принцип активності і свідомості

Якщо діти не виявляють цікавості до навчання, то інформація, що надходить від вихователя до дитини, не сприймається ними. Чим більше дитина вирішує практичних і пізнавальних завдань самостійно, тим ефективніше проходить її розвиток.

  • Принцип доступності

Те, чому вчить викладач дітей, має бути їм зрозумілим, а також відповідати розвитку дитини. Доступне навчання завжди припускає постановку перед дітьми таких завдань, рішення або виконання яких було б посильне дітям і в той же час викликало б деяку напругу їх розумових сил.

  • Принцип наочності

Значення наочності навчання переконливо підтверджене дослідженнями, в яких показано, що основна інформація засвоюється людиною через зорове і слухове сприйняття. Зорова інформація сприймається миттєво. Слухова ж інформація поступає в наш мозок послідовно і займає значно більше часу.